Aivan kuten ennen kauden alkua ennakoin, hallitsevat mestarit pitivät jälleen kutinsa sekä miesten että naisten SM-sarjassa. Miesten sarjassa Kiiskisen joukkueen mestaruus uusiutui selvällä erolla seuraaviin, sillä ero jaettuun kakkossijaan venyi peräti kuuden voiton mittaiseksi. Mestarijoukkue koki kauden aikana ainoastaan kaksi tappiota ja nekin heti ensimmäisellä ottelukierroksella. Hopeamitalista uusivat Tomi Rantamäen ja Jussi Uusipaavalniemen joukkueet, joista jälkimmäinen osoittautui Hyvinkäällä pelatussa ottelussa etevämmäksi. Jussi Uusipaavalniemi palasi näin takaisin SM-mitalikantaan ensimmäisen kerran sitten vuoden 2001-2002 pronssimitalin.
Curlinglehden numero
Juttutyyppi
Kirjoittaja
Jermu Pöllänen
Naisten sarjassa oli hieman tasaisempaa, sillä kaksinkertaisen runkosarjan sekä yksinkertaisen jatkosarjan jälkeen neljä parasta joukkuetta erottuivat toisistaan kahden voiton erolla toisiinsa. Mestaruuden uusi Anne Malmin joukkue, joka hävisi kauden aikana kahdesti. Hieman yllättäen hopealle itsensä pelasi hienon kauden päätteeksi Ellen Vogtin joukkue, joka yllätti viime kauden mestaruudesta loppuun saakka taistelleen Katja Kiiskisen joukkueen. Kiiskisen joukkue joutui pelaamaan loppukauden ilman loukkaantunutta kapteeniaan, mikä luultavasti vaikutti osaltaan joukkueen menestymättömyyteen.
Kommentit