Perinteinen Suomen Cup palaa jälleen kilpailukalenteriin muutaman ”lepovuoden” jälkeen. CC Dominant Eye ry järjestää Suomen Cupin Oulunkylän Curlinghallilla 15.–17.3.2013.
Julkaisupäivämäärä
Teksti
Joni Ikonen
Otteluohjelma pyritään laatimaan siten, että perjantaina pelit alkavat vasta illalla ja viikonloppuna aikaisia aamupelejä ei tule kenellekään. Tarkempi sarjasysteemi ja otteluohjelma julkaistaan ilmoittautumisajan päätyttyä.
Suomen Cup 2013 osallistumismaksu on 300 euroa/joukkue (vähintään 4 peliä).
Ilmoittautumiset 23.2.2013 mennessä turnaussivulta. Lisätiedot: joni [d o t] ikonen [a t] gmail [d o t] com (joni[dot]ikonen[at]gmail[dot]com)
Suomen Cup 2013 pelataan näillä näkymin kuuden joukkueen voimin. Mikäli joku joukkue on vielä kiinnostunut tulemaan mukaan, niin laittakaa sähköpostia joni [d o t] ikonen [a t] gmail [d o t] com (joni[dot]ikonen[at]gmail[dot]com)
- Kirjaudu tai luo uusi tunnus kommentoidaksesi
Kommentit1
Suomen Cup 2013
Viesti poistettu.